Egy illusztrátorhölgy lerajzolta mindennapi problémáit - amivel abszolút együtt érezhetünk!

aug17

A fiúk el sem tudják képzelni miken megyünk keresztül a mindennapokban. Egy illusztrátor hölgy lerajzolta azokat a mindennapos dolgokat, amivel minden nő képes azonosulni. Nézd meg a képeket, és nevessünk együtt magunkon!

bvnhuuljpbl-png_880.jpg

A képekért kattints!

1.) Ma már tényleg produktív leszek! / Majd holnap! :)

bvftmy3j7zv-png_880.jpg

2.) A többi lány / Én

bv0ll6zjoey-png_880.jpg

3.) Felnőtt élet: Meg tudom csinálni! / Utálom az életem!

buamr6ydaac-png_880.jpg

4.) Uhh, nagyon tele vagyok... / 10 perccel később...

bu7adwtj_up-png_880.jpg

5.) Szórakozás: Csajszi, úgy várom már az estét! / Hát nem tudom.. nem vagyok ma olyan hangulatban.

50-598cbaffec200_880.jpg

6.) Így jön ki más a medencéből... / és én...

45-598cbaf8d3ee7_880.jpg

7.) A nőiesség koronája!

41-598cbaf3da058_880.jpg

8.) Elveszíteni egy játékot: Uhh, kit érdekel... ez csak egy játék! / Megnyerni a játékot: NYERTEM VESZTESEEEEEK!

bxd97bqdkb--png_880.jpg

9.) Jobb, ha leellenőrzöm, jó-e...

bvamh6admx9-png_880.jpg

10.) Mosoly :) vasárnap / hétfőn

btr2wscjmk8-png_880.jpg

forrás: (forrás)
az illusztrátorhölgy instagramja: (instagram)

Tetszett? Értesülj azonnal a legújabb cikkekről, és likeolj minket facebookon! :) 

Szerző: DD Barbi

Kapcsolódó ajánlatunk

A bejegyzés trackback címe:

https://miajoneked.blog.hu/api/trackback/id/tr5812757308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása