Jelenetek egy házasságból - 12 zseniális szócsata férj és feleség között

sze15

A párkapcsolat és a házasság kezdeti idejében általában minden rózsaszín és - ahogy szokták mondani , - habos torta, azonban hosszabb idő elteltével nyilván összeszoknak. Ezután szoktak következni a kisebb-nagyobb viták, vagy akár csipkelődések.

food-couple-sweet-married.jpg

A Bored Panda közösségi portál zseniális párbeszédeket gyűjtött össze férjek és feleségeik között! Vicces eszmecserék következnek!

1.) Feleség: Közöltem a férjemmel, hogy szeretnék egy sünit. Ő azt felelte, nincs szükségünk sünire. Úgyhogy csütörtökön megyünk az állatkereskedésbe és hozunk haza egyet. 

2.) Feleség: A férjem épp a háztetőn van és szerel. Egészen pontosan néhány centiméterre ácsorog egy potenciális biztosítási káreseménytől, amely alapjaiban változtatná meg az életemet.

3.) Férj: A házasság azt jelenti, innentől állati sokszor kell megvitatnod azt a kérdést valakivel, mit vegyünk a közértben..

4.) Férj: Imádom, amikor korábban hazaállítok a melóból, hogy meglepjem az én kedves feleségemet, aki mindig ugyanazzal a három, bájos szóval fogad: “Szia, drágám, kirúgtak?”

5.) Feleség: Bocs, hogy késtem, de meg kellett találnom egy rakás dolgot, amik épp a férjem orra előtt voltak.

6.) Feleség: A férjem ma betegszabin van itthon. Pont olyan, mintha hirtelen lenne ezer gyerekem.

1200_sablon_39.jpg

7.) Férj: Mielőtt megházasodtam volna, fogalmam sem volt róla, hogy a tejet rosszul is vissza lehet tenni a hűtőszekrénybe.

8.) Férj: A házasságban sokmindent megtanul a férfiember. Én például itt tudtam meg, hogy nem kellene annyi papír törlőkendőt használnom, mert az drága.

9.) Férj: A nejem és én már olyan régóta házasok vagyunk, hogy zömmel be tudja fejezni az általam elkezdett mondatokat. Az sem zavarja, ha azokat a mondatokat ő kezdi, sőt, a közepét is ő mondja.

10.) Férj: Figyi, én szeretlek! De meg kell értsd, pontosan annyi sajtos krékert készítettem, amennyit most meg akarok enni.
Feleség: De én csak…
Férj: PONTOSAN annyit.

11.) Férj: El nem tudom képzelni, Isten hogyan érte be mindössze tíz parancsolattal. Az én nejemnek 152 van, csak a házon belülre.

12.) Férj: A feleségem azt mondja, ideje lenne felnőnöm. Szóhoz sem jutottam! Nehéz bármit is mondani, ha az embernek egyszerre 45 gumimaci van a szájában. 

(Forrás: bouvet.cafeblog.hu)

Nézz be hozzánk, akad egy pár klassz ajánlat Nálunk is! KATT IDE!

A Facebookon is ott vagyunk, LÁJK! :)

Miajóneked! Ami jó Neked! :)

Szerző: DDEszter

Kapcsolódó ajánlatunk

A bejegyzés trackback címe:

https://miajoneked.blog.hu/api/trackback/id/tr2311707057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása