Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

18+ Hétköznapi emberek osztják meg a legcikibb vagy legviccesebb történeteiket - amik szex közben történtek

aug21

A legszebb öröm a káröröm - szokták mondani. 

 red confused awkward how dazed GIF

A történetekért kattints!

1.) Az alkohol királynő

Annyira izgultam, mikor a harmadik randira mentem a sráccal, akibe bele voltam zúgva. Megbeszéltük, hogy nála alszom az éjszaka. Annyira ideges voltam, mivel az exemmel egy éve mentünk szét, és utána senkivel nem voltam , hogy ahogy az étterembe értünk elkezdtem inni - és nem is hagytam abba. Mikor odaértünk hozzá elkezdte kikapcsolni a melltartóm, de én kidőltem az ágyába! Nagyon aranyos volt másnap, még segített is, hogy ne érezzem magam borzalmasan. Nagyon undorítóan éreztem magam a másnaposság miatt, és hogy kidőltem, de legalább nem hánytam le. Meghan, Alberta

Geordie Shore fail drunk season 13 high five GIF

2.) Balesetek történnek

Nehezen tanultam meg, hogy nem mindig olyan jó kísérletezni az ágyban. A barátommal épp "bemelegítettünk", csókolóztunk meg ilyenek, amikor elhatároztam, hogy én leszek felül. Közben úgy voltam vele, szexi lenne, ha rúgnék egy jó magasat, olyan csajosan. Szegény épp akkor emelte fel a fejét, és sikerült fejberúgnom. Ha ez nem lett volna elég, az orra is eltört. Minden véres volt, és teljesen ki volt akadva. Jó vége a szép éjszakánknak. Sasha, New York

Billboard Music Awards ariana grande kick kicking bbmas 2016 GIF

3.) Az allergia a móka elrontója

Vettem egy új vibrátort, gondoltam kipróbáljuk az új barátommal. Egyedül még nem próbáltam, de az egyik barátnőmnek ilyen van, és megesküdött, hogy csodálatos. Elkezdtük használni, és hirtelen elkezdtem viszketni, és kiütések jöttem ki rajtam a combomon. Nem tudom, hogy a műanyag, vagy a gumi okozta-e, amiből készült, de a hangulatot elrontotta, ja és szuper ciki volt! Kayla, Park City

 itchy GIF

4.) Rajtakapva

Hazamentem ezzel a sráccal, akivel a fősulin találkoztam egy bárba - én azt hittem, a saját lakásába. Már kicsit be voltam csípve, szóval arra már nem figyeltem hogy néz ki belülről a ház. Kiderült, hogy a szüleivel él, és amíg szexeltünk a kanapén szépen besétáltak, aztán elkezdtek sikítani. Szó szerint leestem a kanapéról, megfogtam minden ruhám amit értem, és elszaladtam. Soha többé nem kapom vissza a zoknim párját! Maia, Florida

 mean girls mean girls movie caught regina george shane oman GIF

5.) A három már tömeg!

Egyszer beleegyeztem, hogy hazamegyek egy sráccal, akivel összefutottam már párszor, de sosem randiztunk. Nagyon jól nézett ki. Sokan voltunk egy bárban, ahol kinézett magának, és meghívott pár italra. Nagyon úgy tűnt, hogy tetszem neki, szóval úgy voltam vele, hogy úszom az árral. Mikor odaértünk hozzá, volt számomra egy meglepetése: a felesége! Már készen is álltak, hogy beugorjak hozzájuk egy hármasra. Tudom, vannak emberek, akiket ez beindít, de én azonnal hazaindultam. A srácot azóta sem láttam! Courtney, Santa Fe

Fullscreen omg nsfw fullscreen inappropriate GIF

Neked vannak izgalmas sztorijaid? Likeolj minket facebookon, hogy tuti ne maradj le semmiről!

forrás: (forrás)

Szerző: DD Barbi

Kapcsolódó ajánlatunk

A bejegyzés trackback címe:

https://miajoneked.blog.hu/api/trackback/id/tr4212769544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása