A 10 legjobb Avicii idézet

ápr21

A világ ismét egy hatalmas, és szemtelenül fiatal tehetséget veszített el. Pozitív életszemlélete és boldog számai azonban megtáncoltatták az egész világot! Összeszedtük a 10 kedvenc idézetünket tőle legyen az vicces, vagy elgondolkodtató.

avicii.jpg

Tovább az idézetekhez!

1.) "Egyszer magad mögött hagyod ezt a világot, szóval emlékezetes életet élj!"

 

2.) "Az élet egy játék mindenki számára, és a szeretet a fődíj!"

 

3.) "Megpróbáltam cipelni a világ súlyát, de csak két kezem van."

 

4.) "Mindig vannak utálók, mindegy, hogy mit teszel - egyszer azért panaszkodnak, hogy minden ugyan úgy hangzik, máskor pedig azért, mert túl különlegesen."

 

5.) "Mindig nagyon érdekelt a zenekomponálás, de sosem voltam elég ügyes ahhoz, hogy hangszeren játsszak. Az, hogy e-nélkül is képes vagyok zenét csinálni, nagyon király!"

 

6.) "Ha egyszer ránk szakad az ég, nincs olyan dolog, amit ne tennék meg érted!"

 

7.) "Én vagyok a DJ, én indítom a bulit."

 

8.) "A dallamokban nagyon jó vagyok. Megírom a dallamot és a szavakat, amiket hozzá akarok csatolni a zenékhez, de dalszövegírásban nem vagyok jó, ezért ezt olyan emberre bízom, aki ért a zenéhez, vagy zeneszerző."

 

9.) "Nem tudom megmondani, hol végződik az utazás, de azt igen, hogy hol kezdődik."

 

10.) "Imádok DJ lenni, tényleg. Minden velejáróját imádom; vicces és valahogy elbűvölő."

 

+1: "Megígértük, hogy sosem öregszünk meg..."

 avicii_idezet.jpg

Nyugodj békében!

Szerző: DD Barbi

Kapcsolódó ajánlatunk

A bejegyzés trackback címe:

https://miajoneked.blog.hu/api/trackback/id/tr6113852918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása