Így néznének ki a Disney hercegnők 2017-ben

sze26

Elég trendire vették a figurát.

2017bori.jpg

A képekért kattints!

2017.jpg

forrás

Likeolj minket facebookon, hogy tuti ne maradj le semmiről! 

Szerző: DD Barbi

Kapcsolódó ajánlatunk

A bejegyzés trackback címe:

https://miajoneked.blog.hu/api/trackback/id/tr212898272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lollabi 2021.02.20. 11:14:09

Sziasztok!
Nagyon jó ez a bejegyzés, és köszönöm a munkát is, ami bele van fektetve! A cikk megnézése után, rögtön meg is néztem Fernanda Suarez Istagram profilját és észre vettem, hogy nem csak ennyi hercegnőről/meseszereplőről készített rajzot.
Őket találtam: Aurora, Nala, Merida, Tiana, Aranyhaj, Szörnyella de fársz, Megara/Meg, Alice, Kida, Esmeralda, Moana/Vaiana, Hádész, Zordon, Gonosz Királynő, Csingiling, Elza, Sussy.
Valószínüleg ezek a rajzok a bejegyzés után készültek el, de gondoltam elküldöm hátha segíthetek.
Köszönöm ezt a bejegyzést és remélem segíthettem.
süti beállítások módosítása